Onsdag

Ja nu är vardagen verkligen tillbaka. Har ju kört barn till dagis och skola denna vecka. Är så förbenat trött på môran. Rasmus kom försent de två första dagarna. Bara nån minut men ändå. Jag måste verkligen ta tag i mej själv. Idag var vi faktiskt ute i tid. Men bara för att jag inte behövde göra mej iordning nåt imorse. Jag bara slängde på mej kläderna och iväg. Är hemma nu, måste ner på jobbet en sväng. Har lite scheman och sånt att fixa med. Är ju en massa papper som ska fyllas i och lämnas till dagis och skola innan man börjar jobba...

 

Igår fick vår lillskrutt andra influensasprutan. Gick bra men han skrek lite när han fick den. Jag tror att han börjar få feber nu. Hoppas inte! Vi vägde och mätte honom oxå. Han var 77cm lång och 10240g tung. Han blir stor lillkillen

 

Nu ska jag, Lukas och Neo snart dra iväg till centret

 

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu