Måndag igen

Ja, då var det ännu en ny vecka med körning hit och dit. Helgen har vart väldigt lugn. Jobbade fredag. Var en ganska lugn fredag men det var ganska mycket att packa upp och pricka av. Det är väldigt gôtt att ha nåt att göra. Dagen går så mycket fortare då =) Har kommit över den värsta ångesten för att börja jobba nu. Ska bli gôtt att komma tillbaka till vardagen, fast jag kommer ju såklart att sakna att vara hemma också..

 

Tänkte på det förut att nu känns mitt liv väldigt bra just nu. Känns som om allt bara flyter på bra. Har väl inte mått så jättebra ett tag men nu känns mitt liv perfekt. Har lite kul grejjer att se fram emot =)

 

Nu ska jag kolla på Guldbaggegalan. Håller verkligen tummarna för "Under taket lyser stjärnorna" Såå bra film och såå bra skådespelar insatser. För er som inte sett den säger jag bara- se den, imôrrn!

 

Ha en bra kväll

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu