Bvc

Igår var jag på Bvc här nere i Charlottenberg med Neo. Han skulle skriva in sej och få lite sprutor och så. Vi satt där och väntade och väntade. Neo blev bara grinigare och grinigare. Tillslut tänkte jag att nu får det vara nog så vi åkte hem. Väl hemma så såg jag på almanackan att det var idag vi skulle va där! Haha vi var där en dag förtidigt. Så vi var där idag också och han fick sina sprutor och allt. Jag är en riktig virrpanna=)

 

Idag ska jag sitta i telefon bara Neo somnat. Ska ringa till bade Edakommun och Arvikakommun och jag vet inte riktigt vem jag ska prata med.
Måste se till att Lukas får plats på Agnetebergsskolan han med. I värsta fall så får jag skriva över honom på pappan och det har jag inte någon lust med egentligen... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu