Bröllopsplanering

Ja det är mycket som ska planeras. Trodde inte att det var så mycket. Börjar faktiskt känna lite stress fastän det är många månader kvar. Trodde ju det var lungt när vi bokade kyrkan i oktober men gud vad fort det går....

 

Men ringen är beställd iallafall



 

Blir en Davos alliansring. Samma som jag har förlovningsring. Har beställt den på nätet. Hoppas man inte blir lurad nu då. Men det skiljde ju 2500kr på att beställa den där och köpa den i Arvika

 

Nu tror jag barna river huset..

 

Hej på er


Kommentarer
Postat av: Elin

tiden går fortare än vad man tror...



ÅH den ringen är så fin...

Den ringen har jag oxå kollat på

2010-01-27 @ 21:40:56
Postat av: Therese Persson

Va, ska ni gifta er, va kul, när då? Kram

2010-01-28 @ 21:40:19
Postat av: Therese

ÅÅ vad fin ringen var:0)

2010-01-29 @ 09:51:19
Postat av: Sara

Ja det gör ju det.... Är ju så mycket mer att tänka på



Den 29:e maj bär det av till kyrkan. Det ska bli kul men det är somsagt mycket att planera. Men det är ju faktiskt kul det med =)

2010-01-29 @ 15:18:01
Postat av: Melin

Stort GRATTIS till er båda =)

2010-02-03 @ 23:57:20
Postat av: Maria

Jag får lov att gratulera! Men jag är lite seg märker jag... tyvärr har man haft mycket att tänka på senaste tiden.



Väldigt fin ring förresten! :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu