Trött och sliten

Känner mej allmänt trött och sliten idag. Har jobbat men det kan inte bero på det för det var så dött på centret idag. Är nog vädret. Är bara så trött på snö just nu. Jag älskar snö och vintern annars men detta året känns det som om vintern varit extra lång. Vill ha vår NU!!

 

Annars inget nytt. Rasmus och Lukas är här nu så det förgyller ju min vardag =) Det är mina små bustroll det. Har inget vettigt att skriva egentligen. har nog lite bloggtorka

 

Jo förresten, jag har fått nån som ska göra bröllopstårtan. Det går framåt... En arbetskamrats mamma ska göra den. Hon jobbar på restaurangskolan i Åmot så där komer jag undan lite billigare. Aldrig fel det =)

Nu ska jag natta lite barn

Ha det gôtt


Kommentarer
Postat av: Mari

Ursäkta mig men ska du inte berätta vem som fått äran att skjutsa runt dig hela dagen??

2010-02-11 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu