Ledig

Gud sö gôtt! Inte för att jag jobbar så mycket men har gjort det hela helgen och måndagen här så nu är gôtt att ha en dag ledig. Skulle egentligen ha jobbat fredag men Rasmus hade spytt på onsdagen och torsdagen så jag fick va hemma.

Har fått chaufför till min bröllopsdag oxå. Behöver ju nån som kör mej fram och tillbaka till frissan osv. Mari har lovat att hon ska köra mej, bara hon får sitt körkort haha. Jag håller tummarna. Det fixar du syrran!! Har varit och hört lite på håruppättningar och smink. Hörde att det skulle vara väldigt billigt på Kicks. Men gör de håruppsättningar?? Ja, det skadar ju inte att höra. Det jag ska ha är ju egentligen inte så avancerat men jag vill ju att det ska hålla hela dagen. Inte så kul om sminket rinner och håret hänger kl sex på kvällen...

Ha det gôtt


Kommentarer
Postat av: Mari

frågade om therese kunde hjälpa dig med håret, å hon kan nog det. bara hon är ledig så...

2010-02-17 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu