Efterlysning

Jag efterlyser två saker

* Något bra och billigt coverband som har lust att spela på festen den 29:e maj

* Några yngre tjejer som har lust att servera på festen och tjäna sej några hundra

Nån som vet nåt får gärna höra av sej


Annars då? Inget nytt. Ska iväg och jobba alldeles strax. Hoppas på môe fôlk så dagen går snabbt. ikväll ska älsklingen laga tigerräkor åt mej (och det kanske blir lite över till honom) Finns inget godare och inte så farligt onyttigt heller =) Hoppas även på att den nya Wallander har kommit så jag kan köpa den. Var verkligen längesen jag såg en riktigt bra film. Såg nya Beck förra veckan och den tyckte jag var bra. Men vad har hänt med alla bra actionfilmer? Ska låna Avatar av pappa. Den ska ju vara speciell. Bra gjord och bra skådespelare. Ska bli intressant att se den...

Ha det Gôtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu