Snart nyår igen

Herregud! Fattar inte! Åren går ju så jäkla fort. På fredag är det ju nyårsafton igen och min lilla "bebis" fyller två år. Helt fucking sjukt. Känns som om det var igår vi kom hem från BB. På annandagen firade jag och älsklingen tre år också, fast det känns ju som 100 år sen. Jag satt och funderade på om det var tre eller fyra år sen haha. Kom fram till att det var tre. Har ingen koll på datum jag.

Annars tycker jag att nyår är jäkligt överskattat. All denna press på att allt ska bli så bra. Mat hit och nyårslöften dit. Den bästa nyår jag har haft är när jag och Mari satt i våra mysbyxor, bara hon och jag (dumpade som vi var) och bara mös. Tror faktiskt vi lade oss och sov före tolvslaget. Hur kul som helst är det ju såklart att fira med barna men annars kan det kvitta

Nu itter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem. Han har vart i Stockholm på begravning stackarn. Hoppas allt gick bra. Puss på honom!


Kommentarer
Postat av: Mari

Åååååh, ja det var nog det bästa nyåret när jag tänker efter :) Ostbågar åt vi oxå!



Hälsa så mycket till Dan från mig.

2010-12-28 @ 21:19:26
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu