Bröllop

Ja, då har man vart ute och svirat igen då. Mycket sånt nu. Var ju på julbord förra helgen och igår var vi på bröllop. Det var kusin till Dan om gifte sej. Var jättetrevligt men hade gärna haft lite fler intriger haha. Svängde faktiskt mina lurviga också, fastän jag var nykter.

Idag ska jag försöka ta en grundlig städning. Får passa på när det inte är några barn hemma. Min man är nog aningens bakfull idag. Hör hur han ligger i sängen där uppe och ojar ej haha. Ja, jag tycker INTE synd om honom! Det är självförvållat

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu