Torsdag

Idag har min allra minsta fis börjat på dagis. Herregud vad detta 1.5 året gått fort! Fattar inte. Ibland ill jag bara bromsa upp tiden men det går ju inte. Iaf det gick jättebra! Neo brydde sej inte alls om oss utan han sprang runt och kollade in allt och alla. Gôtt att det är så. Han ville inte med hem heller. Tror det blir väldigt bra där borta i Hammar. Läget är ju helt underbart, nära till sjön och all natur.

Lukas började ju sin inskolning igår och det ju också jättebra! Han var på skolan själv i två tim och ville heller inte med hem. Var väl kul att träffa kompisarna igen. Tur att han fick byta klass för alla "bästisarna" hamnade ju där. Visst de lär ju känna nya människor snabbt i den åldern men det är ju alltid lite lättare om man känner NÅN...

Ska snart in till storstan och köra Lukas till skolan. Min mamma var ju så snäll att hon kom och hämtade Rasmus och Lukas imorse när jag skulle till dagis med Neo så att jag skulle slippa åka en massa vändningar fram och tebax

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu