Puh!

Kommer just hem efter en snabbis shoppingrunda på centret. Passade på när Neo var på dagis. Han skulle vara själv där en timme idag. Det går hur bra som helst att skola in honom. Han skriker och vill inte med hem ist, och det är ju bra att det är åt det hållet. Iaf på centret handlade jag MASSOR med kläder för en väldigt liten peng. Var ju massor med bra rea. Köpte t-shirtar för 20 kr på HM tex. Coola starwars t-shirtar. Coolaste killen på dagis =)

Igår när vi kom hem från dagis så lade jag Neo en sväng. Hörde att han gick upp och grejade lite som han brukar (han kryper allti till kojs igen efter ett tag) men så hörde jag en hög duns och Neo började skrika. Inte det vanliga argskriket utan det hördes att han hade ont. Springer upp på rummet och där är allt i en enda röra, byrån är vält. Min första tanke är - Men vart f*an är Neo? Men då hör jag honom, han ligger under byrån! Stackarn, han hade lyckats välta den över sej. Allt gick bra, han blev nog met rädd

Ha det gôtt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu