Mitt nya liv

Har börjat mitt nya liv idag. Igen, tänker många av er nu. Men ett helt annat liv än det jag brukar börja med på måndagar. Har helt enkelt bestämt mej för att bli en bättre människa. Det låter väl bra lr? Jag ska ta mej mer tid för alla mina barn, jag ska inte vara så sur jämt utan ska tänka efter före, leva lite mer i nuet. Det är verkligen inte något jag gör nu utan jag stressar runt och väntar på att något ska hända. Tar inte tillvara på det jag har utan grônner på det jag inte har. Helt sjukt, livet är alldeles för kort för så´nt. OCH jag ska bli av med mitt sockerberoende! Det blir nog inte lätt men jag har aldrig gett det en ärlig chans. Måste göra detta nu! En sak till, jag ska sluta att bry mej om vad andra tycker och tänker om mej. Vem fan bryr sej? De jag bryr mej om känner mej och jag behöver inte förställa mej. Ni vet vilka ni är och ni är bäst!

Nu bli´re duschen sen sänga

Natta på er


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja varför ska man stressa för?? Ta det bara lugnt, njut av dina barn. Lyssna på inte allt skit som sägs, lyssna istället på allt bra...det stärker en. Du vet vart jag finns gumman...

2010-08-02 @ 22:35:02
Postat av: Sara

Jo, jag vet. Har verkligen svårt att ta till mej det som är bra. Tur jag har dej Elin =)

2010-08-03 @ 10:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu