Vilken natt!!

Det har varit en helvetes j-a natt!! Hade 40 grader feber. Frös och svettades om vartannat. Det började på fre eftermiddag på jobbet. Kännde mej lite hängig och orkeslös. Sen på lördagen fick jag en släng av magsjuka och feber. Inge kul. Inatt hade jag som sagt hög feber och har inte kunnat sova särskilt bra. Så idag har jag vart fullproppad med panodil så jag har iaf kunnat stå på benen men nu tror jag att jag snart ska gå och lägga mej i sängen och kolla på en film. Vart vill jag komma med all denna klagande? Jo, jag vill såklart att någon ska tycka synd om mej =(

Hur har påsken annars vart för er. Har vart väldigt lugn för min del. Jag påskade runt lite med Rasmus och Lukas idag eftersom jag inte hade dem på påskafton

Puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Stackare, hemskt att drabbas v både magsjuka och feber. Vilken kombination... du verkade åtminstone mycket piggare igår då jag såg dig på jobbet, men hann ju inte prata så mycket med dig. Hoppas det fortsätter så! :) Vi ses senare under dagen i alla fall. Kram

Postat av: Maria

... jag menade naturligtvis att du fortsätter krya på dig... blev konstigt det där när jag smög in text i efterhand. Bara så du inte misstolkar det helt! ;)

Postat av: Sara

Haha, nej jag förstod vad du menade. Kram

2010-04-07 @ 10:07:08
URL: http://rasmuslukasoneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu