Fredag

Hej hopp!

 

Nu var det en stund sen jag skrev igen. Har verkligen blivit dålig på det här. Tömde kameran på bilder förut så jag tänkte lägga upp lite. Bättre sent än aldrig, eller vad säger ni?

 

   

 

Här kommer två glada påskgubbar. Neo på strålande humör som för det mesta och lille sötisen Cimon

 



Härom dagen hade vi vår första grillning. Det är verkligen något speciellt. Då är våren här och man har (förhoppningsvis) en lång och varm sommar framför sej...

Det här köttet var supergott att grilla och älsklingen har verkligen känsla för kryddor. Det blir alltid lika gôtt när han lagar mat



Har ju varit så fint väder under veckan så vi har börjat att greja ute. Här hjälper Neo till med att skura altanen. Vi gav upp efter en stund och åkte till svärföräldrarna och lånade deras högtryckstvätt. Då gick det lite lättare =)

När vi ändå hade högtrycken här så passade jag på att ta bilen också, både utvändigt och invändigt (inte med högtrycken då såklart)

Tycker själv att jag varit duktig denna vecka och fått mycket gjort. Imorse vaknade Neo halv sju och då, istället för att lägga mej på soffan, städade jag toan och tog disken mm innan jag började jobba kvart i tio. Är kanske en ny livsstil på gång... nej, jag tror inte det. Det var nog en engångs företeelse. Är ju mycket bättre att ligga kvar i sängen så länge som möjligt på môran =)

Nu håller vi faktiskt på att grillar igen. Köpte med grillspett hem efter jobbet. Så det blir det och champagne (eller mousserande vin heter det väl i mina kretsar) ikväll. vi håller ju på att provsmaka innan bröllopet. Endast det bästa för våra gäster haha

Och till sist ett stort GRATTIS till min lillasyster som klarade teoriprovet under veckan. Nu är det värsta gjort. YOU GO GIRL!

Ha det gôtt i vårsolen och njut ni som kan


Kommentarer
Postat av: Mari

tack! jag ska allt va chaufför den 29 maj!

2010-04-16 @ 23:52:36
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu