1 månad...

Shit, på lördag är det bara 1 månad kvar, 4 veckor... Jag börjar faktiskt bli nervös. Mest, som jag sagt förut, för att allt inte ska klaffa. Men det blir väl som man gör´t antar jag.

Håller på att välja brudbukett. Hur svårt är inte det? Finns så otroligt många att välja på. Så nu vill jag ha er hjälp. Jag vet att jag vill ha en rund och så ska färgerna ska vara lila, vitt och grönt







 













Vad tycker ni? Tror jag vet vilken jag ska ta, det var mycket enklare när man såg dem såhär. Men jag vill veta vad ni tycker iaf...


Kommentarer
Postat av: sanna

tyckte den första bilden va jättefin! den röstar ja på =)

2010-04-28 @ 15:11:38
Postat av: Elin

den näst längst ner...behöver du mer hjälp så säg till jag kommer va i Avika nån vecka till iaf...

2010-04-28 @ 18:13:51
Postat av: Therese

Tyckte den näst längst ner var super fin... ja nu närmar det sig... ska bli jätte kul tycker jag:0)

2010-04-28 @ 18:53:25
Postat av: Mari

Jag tycker den med orkidéerna!!



Nu är det inte länge kvar du syrran!

2010-04-29 @ 11:55:48
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: svärmor

den översta var otroligt vacker,det är så fint när det hänger ner lite blommor,det ser så mycket mer ut då, kramizar

2010-04-30 @ 08:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu