Torsdag

Ja det tar ju lite tid mellan mina inlägg =( Inget bredband än. Fattar inte vad det är för inkompetenta idioter som sitter och jobbar med detta. Fast den här gången är det jag som slipper ringa och skälla. Det är min älskling som får sköta detta nu. Men han verkar ju inte ha nån mer pondus än mej för vi har ju inte fått det än. Nu på mån så ska det faktiskt komma nån hem till oss och göra vad de nu gör, så vi håller tummarna. Fattar inte hur det kan va så svårt, mina svärföräldrar hade ju både bredband och telefon där före oss..

Annars då? Jag sitter hos mamma och pappa medans Rasmus är i skolan och Lukas på dagis. Blir så mycket bilåkning om man ska åka fram och tillbaka. Och det passar ju bra att åka hit, då kan jag kolla datorn och Neo sova. Det går ju så mycket pengar om man ska driva runt på stan =)

Nu ringde Alexandra. Rasmus var med Lova hem från skolan igår och de hade bakat bullar men han hann inte vänta tills de blev färdiga för mormor kom och hämtade honom så han skulle få några sen vid skolan. Då blir han nog glad.

Nu vaknade Neo, bäst att ta upp honom

Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Mari

Ja nu när du fått bredband får du blogga oftare!

2009-09-14 @ 21:40:58
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu