Torsdag

Ja, då var denna veckan snart slut också. Det är ju lovdag imorgon så då ska jag och mina tre killar mysa hela dagen =)

Många har undrat på min tatuering. Den är gjord i Arvika på Global Tattoo, jag tror han hette Dennis han som gjorde den. Och den är på underarmen. Blir bara nöjdare och nöjdare över den. Många avrådde mej från att göra en där men jag ville ha en som jag kan visa men också dölja om jag vill. det kommer att sluta med att jag har fortsatt med rankan upp över överarmen också =)

Idag verkar det ju bli fint väder med så när jag har hämtat Rasmus och Lukas i stan får vi nog fortsätta med att röja i trädgårn. Lukas tycker det är så kul att dra ris. Jag har sagt att om de är duktiga och hjälper till så ska de få en varsin peng när vi röjt färdigt, beroende på hur mycket de hjälpt till. Så Lukas sliter ju som ett litet djur. Han håller nämligen på att spara till en 4-hjuling. Han ska bara önska sej pengar nu när han fyller år säger han. Han är rolig han. Men det är bra att han lär sej att han inte kan få allt han pekar på utan endel grejjer måste man spara till... Det är knappt han köper lördagsgodis för veckopengen utan allt ska sparas

Nej, nu ska jag passa på att dra ram dammsugaren medans det är lungt i huset

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mari

Duktig pôjk! :) Jag följer med pappa å passar neo nästa fredag, kommer till arvika på morgonen så pappa hämtar upp mig så åker vi direkt till Ås.



Ja det är en lite kattunge, han är väl ca 10 veckor nu. Helgrå och jäättesöt!

2009-09-24 @ 12:31:54
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu