Ja då var det gjort!

Jag har vart så nervös. Mådde illa så jag trodde jag skulle spy förut. Alla tjatar ju om att det gör så himla ont...
Äntligen är den gjord. Blev inte riktigt som jag tänkt mej men jag är otroligt nöjd ändå...

Hade ju inte tänkt å göra en sån här stor och så skulle jag göra barnas namn men det blev denna istället =) Får ta namnen nästa gång ist. För när jag satt där så började jag fundera på vart jag skulle ha min nästa, och att det gör så otroligt ont, det vet jag inte. Det är ju uthärdligt iallafall

Måste lägga upp en bild på min första tatuering som jag gjorde för nio år sen



Söt va?

Nu ska jag gå ut och röja i trädgården lite

Hej då




Kommentarer
Postat av: Therese Persson

vart sitter den?, det såg ut som underarmen eller?

Snygg iallafall / kram

2009-09-21 @ 17:52:01
Postat av: Mari

Skitsnygg sara! :D

Nu blev jag sugen med. vill oxå gör en där.

2009-09-21 @ 18:47:02
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: Anette

Snyygt Sara. Jag är också sugen på att göra en på underarmen med barnens namn, men för feg!!! Ha det gött KRAM

2009-09-22 @ 16:54:42
URL: http://ajaonettans.blogg.se/
Postat av: Marie

Snygg! Vem har gjort den?

2009-09-23 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu