Hej hopp

Får passa på att blogga lite nu medans Neo sover. Det är verkligen fullt upp med honom nu. Han har ju börjat krypa, eller mer hasa sej fram nu. Så man har inte något kvar i lådor eller hyllor. Imorse hade han fått tag i fiskmatsburken och hällt den över sej. Det luktade inte så gott av honom sen kan jag säga =)

Igår tog jag fram saxen och klippte av de långa testarna Neo hade på huvudet. Han blev ju så stor med en gång lillkillen min




Idag har jag vart en tur till Arvika. Jag och Elin har vart ute på promenad och Neo har alltså träffat sin blivande flickvän Alva. Ja, tänk om man fick bestämma. Mina barn ska va med i "Mommas boys" haha, nejdå det blir nog bra skulle jag tro. Jag har väl några år på mej att hjärntvätta dem =)

Var inne en sväng hos mormor också. Var ju tvungen att lämna tillbaka gardinerna. Nu har jag äntligen kommit hem och jag ska strax dra igång med middagen. Blir lax idag, en av mina favoriter...

Just det, till Anette måste jag bara säga att det fixar du. Kan jag så kan du. Trodde aldrig det om mej själv. Visst blev det lite bubblor här och där men vaddå, det ska säkert göras om igen om nåt år =)

Ha det gôtt allihopa

Kommentarer
Postat av: Mari

Men åh va stor han har blivit! det går för fort.

Tänk om han inte känner igen mig till helgen :/

2009-09-29 @ 20:55:29
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu