=(

Söndagar är som sagt alltid lika jobbiga för mej. Lämnar ju Rasmus och Lukas då...

Den här helgen har det verkligen gått i ett. Igår var jag, Lukas och Neo inne i Arvika. Lukas har ju börjat på Funkykids och han tycker det är såå kul. De har nåt hemligt för sej, nåt de inte får berätta för föräldrarna. Spännande...

Blev en tur på stan. Var tvungen att få tag i nya gardiner till köket. Jag har lånat mormors och hon ville ha tillbaka dem innan mârten. Det svider lite i hjärteroten, jag är så kär i dessa gardinerna men men jag fick tag i några andra tillslut som jag tyckte var skapliga



Mormorsgardinerna =)



Mina nya...

Idag har vi vart på fôlkrace. Älsklingen körde idag men det gick inte så bra. 4:a i två heat sen gick växellådan isönder. Då åkte jag och barna hem. Det tyckte nog Neo var gôtt, han har vart lite hängig och förkyld de senaste dagarna



Mina gullungar på fôlkrace

Nej nu börjar Parlamentet, sen får det og bli sängen

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Mari

Vad är detdär för en vagn?

Snygga gardiner, får kolla när jag kommer hem :)

2009-09-27 @ 23:52:56
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu