En seg söndag

Hej hopp mina vänner

Idag känns det som om det är en riktig söndag. Regnar och helgen är slut, allt man vill göra är att ligga i soffan och slappa.

Men icke! Idag har vi vart på Årjängsmârten en sväng. Köpte somvanligt strumpor, så nu har jag i ett år framöver, och blommor. Orkideer, jag bara älskar orkideer, och nån med blomma som jag inte vet namnet på.

    

Fina va?

Har tänkt länge nu att jag ska lägga upp bilder från renoveringen av vårt hus, så nu kommer det lite smått och gott





Köket före och efter





Hallen före och efter

Rasmus rum när vi blev färdiga



Lukas rum när vi var färdiga. Blev så nöjd med stjärnorna =)

Det är allt vi har hunnit med. Huset ska ju totalrenoveras så vi har väl typ sju rum kvar. Men det är himla kul. På Rasmus och Lukas rum har jag faktiskt tapetserat själv. trodde aldrig jag skulle klara det men jag fick allt upp dem tillslut. Här är det ombytta roller. Jag renoverar och Dan lagar maten =)

Nej, nu får det nog bli soffläge tills Neo vaknar

bye bye


Kommentarer
Postat av: Aja

Va duktig du är Sara, imponerad!!

Va fint ni ser ut att ha det kul för er. Va vad det jag sa det blev att hus o stor familj för dig med.

Kramisar Aja♥

2009-09-22 @ 22:32:38
URL: http://ajaonettans.blogg.se/
Postat av: Anette

Åhh va fint det var med stjärnorna. Nu känns mitt beslut om Claras rum hel rätt. Va impad jag blir att du fixat själv. Jag skulle vilja gå kurs i allt som har med renovering att göra.

2009-09-29 @ 08:38:12
URL: http://ajaonettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu