Vad dåligt!

Ja, jag vet. Har inte orkat blogga på hela veckan. Har varken haft tid eller ork. Har haft fullt upp med körning fram och tillbaka till Arvika. Barn som ska till skola, dagis, simskola mm mm Man blir lite slut i slutet av veckan...

Igårkväll hade vi fredagsmys framför idol. Vad tyckte ni? Det enda jag kunde tänka på var dansarna bakom. Vad är det för nåt de dragit in? Såg ut som nån skolklass eller nåt. Ja, ja jag ska väl inte säga nåt, är ju ingen hejdare på att dansa själv men jag är ingen professionell dansare heller.

Idag ska vi ut och greja med ven. Har satt barna i arbete. De får 10öre för varje kôbb jag kastar in i källarn. De sliter som djur de stackars krakarna. Rasmus har en kompis här och de grejar med ven och Lukas är hos mormor och morfar. Nu ska jag och Neo oxå gå ut i det fina vädret

Ha det gôtt




Kommentarer
Postat av: Mari

Men sara! 10 öre?? det är fan slavarbete!

2009-10-10 @ 15:15:23
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu