Tisdag

Var ute och gick en sväng med Neo igårkväll. Eftersom det är kolmörkt här i skogen efter kl fem så fick jag åka in till Charlottenberg. Där har jag ju aldrig gått förut så jag var lite rädd att jag skulle gå vilse men det gick bra. Det är ju inte så stort så risken att jag skulle irra bort mej var ju inte så stor heller =)

Neo är lite bättre idag. Han har sovit otroligt oroligt inatt. Första gången sen han var född som han sov mellan oss. det var säkert därför han sov oroligt också, han trivs bäst i sin egen säng men nu tyckte han nog synd om sej själv och ville ha lite sällskap. Så det fick han såklart stackarn...

Nu har jag lite att fixa med, ska iväg och jobba sen. Fick hoppa in extra idag. Gôtt att jobba nån dag så ibland

Ha en bra dag i solen alla!

Kommentarer
Postat av: Anette

Japp! Marian Keyes har redan kommit med denna nya bok men jag har inte hunnit köpa den. Visst är det kul o uppiggande att läsa hennes. KRAM

2009-10-27 @ 22:23:35
URL: http://ajaonettans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp! Marian Keyes har redan kommit med denna nya bok men jag har inte hunnit köpa den. Visst är det kul o uppiggande att läsa hennes. KRAM

2009-10-27 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu