Sysslolös

Ja, det är jag just nu. Mina kära föräldrar är här och renoverar. Är jag inte bortskämd så säg. Mamma slipar golv för fulla muggar däruppe på Neos rum och pappa håller på att måla Rasmus dörr... Är helt sysslolös, kan ju inte vara på Neos rum och måla medans mamma slipar, det får bli när hon är klar



Något dammigt...

 

Här är hallen som vi ska ta när Neos rum är klart. Behövligt!

 

Annars idag har vi inte gjort så môe. Neo har vart lite allmänt grinig så jag undrar om det kanske är tänder på gång. Vore ju bra om han fick nån, ska ju till tandläkarn 4 nov


Ni får ha en bra kväll


Natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu