Spooky

Ikväll blir det spökkväll här hemma. Vi har lånat Eva och Sannas spökbord så nu kommer mamma, mormor, moster, pappa och Peter att testa detta ikväll. De skulle ha med sej mat och vin så jag sa ju inte nej =) Eva skulle också försöka att komma inom, annars får vi nog aldrig igång det. Det passar ju bra att testa det ikväll när det är Alla helgona och allt.

Det har ju gått många bra skräckfilmer på tvn denna vecka men jag har inte fått se en enda. Älsklingen blir så rädd att han inte kan sova =) Älskar skräckfilmer själv men får Dan välja så blir det typ nåt med Stefan och Krister. Inte riktigt min filmsmak. Tur att vi ändå har något lika smak. Svensk film.... Det är bäst

Ha det gôtt


Kommentarer
Postat av: Maria

Lät som du hade en trevlig kväll=)

Under dagen pluggade jag och sen var jag hos Elin och David och spelade lite hihi. Skål hade jag sagt om jag hade kunnat skåla med dig förresten, drack vin jag med.

2009-11-01 @ 11:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu