Renovering

Hej hopp

Har nu slipat färdigt och spacklat väggarna. Nu är det bara resten kvar =) Det går ju faktiskt rätt fort och flyter på bra bara man börjar. Blev inget byte av fönster igår så det ska de fixa ikväll. Slipmaskinen lade av förut så vi måste nog köpa en ny. Har golvet kvar och det fixar jag nog inte för hand =)




Älsklingen bygger en låda som Neo kan ha sina leksaker i. Ska bli en bänk med en liten trapp upp

My handyman =) Puss


Nu väntar jag på att det ska bli varmvatten sen blir det en dusch och sen drar jag och Neo till storstan Årjäng och hälsar på mitt nya syskonbarn Nisse

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu