Onsdag

Ja då var det onsdag igen då. Känns inte som om jag har hunnit med det jag skulle denna vecka. Renoveringen stod ju still igårkväll i och med att slipmaskinen gått sönder och så fick vi besök av mina kära svärföräldrar. Sonny hjälpte Dan och få in fönstret på Neos rum så nu är det klart iallafall. Bara målningen blir klar denna vecka så får jag vara nöjd. Har ingen lust att dra igång det till veckan när Rasmus och Lukas är hemma =)

Lillfisen har börjat resa sej upp nu. Nu går det fort, snart så knallar han och går själv. Han är inte min lilla bäbis längre...

      

 

Min sötnos...

 

Nej nu måste jag ta mej en dusch sen så ska jag och Neo ner till centret och hitta en present till Karl som ska ha kalas på sön...

 

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Mari

Gulligull.

Jaag var på bp i charlottenberg förut :D jag och ylva körde varor.

2009-10-14 @ 21:54:44
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu