Fullt upp...

Ja, det har vi verkligen haft denna helgen. Lukas var ju på Funky kids på lörfm så när vi var klara med det så var det bara att dra hem och fixa det sista inför Lukas kalas. han fyller ju 5 på tis så han skulle ha Halloweenkalas. Det var inte så många barn som kunde komma, de flesta var upptagna med annat men det var kusin Theo, låtsaskusin Erik, Rasmus, Lukas och Neo så det var fullt upp ändå =)



Lukas öppnar paket för fullt. Han var ett spöke men jag fick aldrig med masken på bild...



Theo och Erik...

           

 

Här äter barna korv och blått mos som min älskling fixat

 



Den farligaste piraten av dem alla =)

Sen på söndan grattade vi Lukas så han fick lite paket av oss. Han fick bla en bilbana han önsket sej så han var helnöjd. Är bara bilar och superhjältar som gäller hos oss =) Var lite jobbigt att gå upp imorse. Var ju tvungen att ställa klockan så vi vaknade innan barna så vi hade klockan på halv sju...

 



Senare på dagen hade vi släktkalas för Lukas och Malin som fyller år idag. Grattis till henne =) Lukas fick en stor ny cykel av mormor och morfar så han var sååå nöjd och den var tvungen att prövas med en gång..

 

Cooling..

 



Det bjöds på tårta och mat som älsklingen lagat. Supergôtt!! Alla frågade om det var Dan som lagat maten. Det är ju ingen som kunde tro att jag, Malin eller David kunde fixat det. Haha, han är ju väldigt duktig på att laga mat min älskling

Måste bara lägga upp några bilder från förra helgen. Vi var på kalas hos Karl som fyllde 2år

       

 

sötnosen...                         Neos hår växte lite...

Idag ska jag försöka mej ut i regnvädret och ta en promenad. Neo är så fruktansvärt förkyld och så har han dragit på sej en ögoninflammation men lite frisk luft skadar nog inte...

Elin, klart det gick bra att jobba men jag saknade dej förstås....

Ha en bra dag

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Aja

Ja du ser ut att ha haft fullt upp. Vilka härliga bilder Kram ♥

2009-10-26 @ 12:32:30
URL: http://ajaonettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu