Natt från helvetet

Inatt har Neo knappt sovit alls. Har hostat och varit täppt i näsan. Stackarn. Han somnade till och sov några tim nu på morgonen och nu har jag lagt honom igen så han var nog sliten men han är på lika gôtt humör ändå...




Igår fick jag äntligen tag i en bok som jag letat efter, har ju inte så stort utbud här i Charlottenberg med just böcker. Dan Browns nya. Hans andra böcker är ju så otroligt bra, verkligen att rekommendera. Så nu kommer inte Dan att få se mej på några kvällar =) Sen fick jag också tips om en ny bok av Marian Keyes. Den måste jag också ha. Den som inte läst nån av hennes böcker måste verkligen göra det. Jag skrattar mej igenom  hela "när Lucy Sullivan skulle gifta sej" Så himla kul



Det här är min bästa kompis just nu =)


Jag måste bara berätta om en dröm jag hade inatt. Jag brukar ju drömma mardrömmar varje natt. Det är fôlk inne i sovrummet och filmar mej eller iakttar mej, samma drömmar varje natt men inatt drömde jag nåt så underbart. Jag var i Ullared.... Finns det nåt bättre? Haha, jag har inte så stora krav jag. Vad kan jag säga, jag älskar billig shopping. Ska försöka komma dit nu innan jul. Det börjar en såpa nu på mån om just Ullared, den måste jag ju kolla in =)

Ha en bra dag

Bye


Kommentarer
Postat av: Maria

Jo, jag satt och kikade i tidningen häromdan och fick syn på det där programmet. Vilken dag skulle det börja nu igen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu