Måndag

Måndag igen då. Hämtade ju mina vildar igårkväll och det gick ju inte helt smärtfritt. Rasmus hade bestämt sej för att han inte skulle med mej hem och efter ett tag hakade Lukas på han med så vi stod ute på parkeringen och hade två barn som skrek för full hals. Rasmus förklarade sen när vi kom hem, för efter nån halvtimme-timme fick vi faktiskt in dem i bilen, att det var för att han skulle sakna pappa. Hur ska man förklara för sina barn att det alltid kommer att va såhär? Lider ständigt av dåligt samvete för att jag inte bor ihop med deras pappa. Inte för min skull utan för deras skull. Jag har det väldigt bra nu men det gör så ont när jag ser hur ledsna de är ibland när de saknar sin pappa. Men nu har de börjat bli så stora så de vet hur man ska utnyttja det också så man får passa sej ibland...

Igår var vi ute och eldade lite ris och skräp. Måste få lite ordning ute nu innan snön kommer. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Måste ju få färdigt på Neos rum också...

 

Neo tyckte det var roligast att leka i lövhögen. Tycker inte att det är så kul att sitta i vagnen och titta på längre utan han ska va med och pilla på allt

 



Blev inte så mycket gjort utan mest mys i soffan. Vad är bättre en tråkig söndag

Nej nu tror jag lillvilden har somnat så jag får ta och måla färdigt på hans rum

Ha en bra dag allihop

Puss på er




Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka söta kort! Och det första längst upp var ju jättefint.



kram

Postat av: Mari

Förstår att det är jobbigt när de saknar pappa :/



Gud va stor neo har blivit! Tänkte komma på Lördag och gratulera lukas.

2009-11-02 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu