Måndag

Måndag igen då. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Veckorna går så himla fort, jag fattar verkligen inte vart dagarna tar vägen...

Idag har det inte blivit så mycket gjort här i skogen. Älsklingen har vart hemma från jobbet. Han har ont i huvudet stackarn. Var bara in till Arvika med lite grejer till barna som vi glömde igår. Annars har jag inte gjort så mycket mer. Har kört fem maskiner med tvätt. Det var verkligen behövligt men nu är allt undan tvättat och bara vikningen kvar. Skitkul!

 

Får bli ett snabbt inlägg detta. Ska ta och slappa ännu lite mer =) Ha en bra kväll!

 

Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu