Lördag

Igår var det livat här. En massa vi och andar här... Bordet både kramades och dansade. Mamma och moster Maritha var helt förskräckta. Pappa som var helt skeptiker från början trodde lite mer på att det funkade med bordet än när han kom. Han och Peter passade på att prova det när ingen såg. Jag fick en bra bild på det men fick tyvärr inte lägga ut den..



Inte så bra bild men trollbordet är i hörnet där. det ska tydligen stå på ett speciellt ställe för att det ska funka bäst. Konstigt hur det kan röra sej så. Jag tror ju på det men jag tror nog inte på att allt det säger är sant. Sist vi gjorde det, innan Neo var född, så skulle jag få en tjej den 27:e dec, en kall natt. Det enda som stämde var en kall natt =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jo, sådana grejer är lite kusliga, fast jag precis som du vill gärna tro på en del men inte allt... är det ett så kallat ouija-bord eller vad de nu kallas? Såg ett äckligt klipp på youtube om en tjej som hade använt sådant alldeles för mycket tillkallat onda demoner i sitt hus... sant eller inte, det var rysligt äckligt ändå.

Postat av: Anonym

man ska va seriös när man använder bordet å man får inte prata me det när man dricker! läs brevet som kom med bordet så kanske de går bättre för er nästa gång å ni får lite mer vettiga svar!

2009-11-01 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu