Hur ska man hinna med allt?

Tycker att dagarna går i ett och jag hinner inte göra hälften av allt jag tänkt att göra.

I lördags var jag och älsklingen på den årliga fôlkrace festen. Hade verkligen inga förväntningar på kvällen alls för jag kände ju inte en kotte. Men det blev helt ok. Fick kanske i mej lite mer alkohol än vad jag tänkt så söndagen var ju inte så kul. Men jag har ju bara mej själv att skylla...

Lite bilder från kvällen =)

 

Älsklingen och Pär Edman

 



Var ju en transa där som jag var tvungen att klämma på tuttatna haha. Kolla in min snygga frilla. Regnade ju endel...

Haha, somsagt jag fick nog lite för mycket i mej men kul hade jag!

Har ju haft sjuka barn denna vecka. Lukas har haft jättehög feber och yrat en massa konstigt och vart snurrig. Inge kul. Trodde Rasmus skulle få det igår men han var pigg imorse så han fick åka till skolan...



Lukas myser med Spunk

  

 

Idag har vi vart hemma och grejjat. Har tagit in ved och lite sånt. Har gjort färdigt på Neos rum denna vecka så det är lite smågrejjer so ska fixas idag. Blev så nöjd med det rummet! Ska lägga ut lite bilder på det men det får bli nån annan dag =)

 

Ha en fortsatt bra dag

 

Puss å hej


Kommentarer
Postat av: Mari

haha katten är lika stor som lukas :P

2009-11-18 @ 22:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu