Go möran

Började dagen bra idag. Jag och Neo tog oss en promenad runt Ås. Visst var jag duktig haha. Hade riktigt mycket energi när jag vaknade imorse, det är inte ofta. Tror jag ska passa på att tapetsera Neos rum nu när han sover...

Ska med Lukas till BVC sen. Han ska få sin spruta. Hoppas verkligen att det går bra. Han har inte sagt nåt om den. Rasmus är däremot livrädd. Det gjorde så ont på honom sist när han fick nån vaccination. Jag är faktiskt lite rädd jag med. Har drömt att det gjorde så j-a ont och nu går jag runt med den känslan... Ja ja, det är nog ingen fara...


 Tack Aja, var nog det jag var inne på =)


Ha en bra onsdag. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Elin

det gör inte ont...jag hann knappt reagera att hon stack...

2009-11-11 @ 13:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu