Fy Fan

Ursäkta mitt språk men jag blir så j-a förbannad på Windows Vista. Hade skrivit ett långt inlägg och så startas datorn bara om och uppdaterar sej och så är allt borta! Jävla skit! Nån som vet om det går att ändra på, nån inställning?

Det gick bra med Lukas och sprutan igår. Det gjorde inte något ont. Det var ju bra. Jag är iaf nervös...

Vi var i Arvika igårkväll och köpte en ny bil (igen) Den här gången blev det en VW Sharan. Ska bli gôtt med buss igen, det är faktiskt lite trångt med en vanlig personbil med alla barnstolar och är det nåt jag inte tummar på så är det säkerheten för mina barn i bilen. Såg en enkär på Aftonbladet och det är ju skrämmande hur vi svenskar har våra barn tex lösa i bilen. Det har väl med okunskap att göra men man tycker ju att fôlk kan använda sitt sunda förnuft! Jag skulle aldrig ha mina barn lösa i bilen, inte ens 50m. Även om jag kör som jag ska så kan jag faktiskt möta en rattfyllerist eller nåt. Skulle aldrig förlåta mej själv... Jag blir så arg när det kommer in kunder på jobbet och ska vända sina barn framåt när de är ett, och det händer varje dag... Tur att de flesta lyssnar på oss. Vi kan ju inte neka någon att köpa en barnstol men vi informerar ju om hur de ska sitta egentligen...

Igårkväll fick jag en gullig komplimang av min älskling "Du är så go... du är f-n bättre än en fôlkrace bil" Haha, tur att jag vet hur môe han tycker om sina bilar. Man får suga åt sej av alla komplimanger man får =)

Idag måste jag nog försöka att tapetsera färdigt på Neos rum. Jobbar ju fre- lör och är kanske lite bakfull på sön så det är lika bra att få det gjort...

Ha en bra torsdag. Puss på er


Kommentarer
Postat av: earcandy

besök gärna min musikblogg earcandy.blogg.se ;)

2009-11-12 @ 10:45:49
URL: http://earcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu