torsdag

Idag har det varit en helt vanlig torsdag. Dagen började med regn så jag och barna höll oss inne och spelade lite kort. Vi fortsatte å röja på Lukas rum också. Har fått ihop tre kassar med skräp än så länge och då är vi inte färdiga.... det är mycket av hans grejer som Neo ska få ta över nu när vi flyttar och han får eget rum

Svärmor var här en snabbsväng på förmiddagen med papper på huset. De hade vart å fått det värderat. Var ju värt mycket mer än vi får ge. Det är ju bra att veta att man får ut pengarna igen om man vill sälja det nångång

När Älsklingen kom hem åt vi snabbt lite mat sen åkte vi till Ås. De körde bort skräp till tippen. Jag oc barna stannade inne hos svärmor och svägerskorrna. Barna hade ju roligt för "kusinerna" Erik och Karl var där. Det tycker de alltid är lika kul... En annan kul grej var att det blivit kattbebisar där idag. SÅÅÅÅ söta. Hade jag inte redan tre katter så skulle jag gärna tagit en. De var ju så himla söta men de växer ju upp de också

Nu ska jag ta mej en dusch sen blir det sängen. Klockan är mycket för å va mej =)

Go´natt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu