Söndag

Idag var det meningen att jag skulle jobba men när jag vaknade imorse hade jag verkligen ingen lust =) Och så hade jag fruktransvärt ont i huvudet så jag ringde till min kära chef Jannica och det gick bra att jag var hemma idag. Lotta, som alltid är snäll och ställer upp, jobbade idag istället. Har världens bästa arbetskamrater jag...

Så idag har jag mest tagit det lungt. Har vart i Ås och kollat trädgården lite. Har sån lust att börja greja med allt nu. Har många planer nu. Både jag och Dan, så vi får väl se hur det blir, vi får nog kompromissa med en del. Tänkte på det att om vi vill ha en bebis till såsmåningom så får ju den inte plats. Även om det är ett hus på 200 kvadratmeter så finns det ju inget extra rum. Jaja, det får bli ett senare problem. Just nu har jag en massa bilder i huvudet hur jag vill ha det och i min drömvärld har jag pengar att fixa allt oxå haha. Riktigt så är nog inte verkligheten men man får väl ta lite då och då och lagom tills allt är klart så är det bara att börja om på nytt =) Man blir väl aldrig riktigt färdig med ett hus antar jag....

Nu väntar jag på mina två busfrön. Deras pappa kör hit dem snart. Då är det slut på friden... Precis som jag vill ha det. Hela min stora familj samlad

Ha en bra kväll mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu