Puh...

Idag har det gått i ett känns det som. Försov oss imorse. Vaknade fem i halv nio och Rasmus och Lukas skulle va på dagis nio. Det blev stressigt men vi hann... nästan, vi var där fem över nio. Jag funkar nog bäst när det är lite stressigt men det här var jobbigt till och med för mej. Fast egentligen hade vi inte behövt stressa, gör ju inget om vi är $där kvart över nio heller...

Sen tog vi det lungt jag och Neo. Hade tänkt att jag skulle passa på att sova när han sov för jag har nästan inte sovit nåt inatt. Alla barn har vart vakna minst en gång var och så har jag haft otrolig värk i ena armen. Det gick inte ens över med Alvedon... Men istället för att sova drog jag igång och städade. Är helt tip top här nu. Alltid lika gôtt när det är gjort.

Morfar och mormor tog med sej Rasmus till Karlstad. Då skulle jag och Lukas åka och handla oss lite mys. Jag satte Lukas fram i Volvon och så skulle jag gå in och hämta bilnycklarna, då ser jag bilen rulla iväg bakåt med Lukas i. Han hade kommit åt handbromsen, och jag efter och det ska jag säga er att det är inte lätta att stoppa en bil som rullar! Så bilen åker rätt in i dagisvägen. En himla tur att det inte var nån som lekte på vändplanen eller att det inte stod någon bil på parkeringen. Det gick bra med Lukas oxå, han blev nog lite chockad efter ett tag. Det blev ju en jäkla smäll! Det är inte alla fyraåringar som krockat själva med bilen =)

Nu är alla hemma och ligger i sina sängar och sover. Jag och älsklingen ser på en engelsk Wallander. Får se om den är nåt bra, somnar väl somvanligt =)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu