måndag

Idag tycker jag att det gått i ett. Lämnade Rasmus och Lukas på dagis vid nio och sen var det bara att dra iväg till BVC. Neo skulle vägas och mätas. Allt såg bra ut med honom, går upp som han ska och så. Efter det åkte vi hem så Neo fick äta och sova. Vid två hämtade vi storebröderna på dagis. Vi har vart ute större delen av dagen idag. Har städat och grejat lite. Har sorterat lite bland mina smycken oxå. Det tyckte Lukas va kul så han fick några... Han är bara för go



Vi var också och valde ut vilka dopkort vi skulle ha. Svårt, det var många bra. Under tiden var Rasmus och Lukas hos mormor och morfar och som alltid är det nästan omöjligt att få med dem därifrån. Men det gick efter några mutor så nu är alla hemma, tvättade och sover som små grisar i sina sängar.

Nu ska jag försöka att fjäska till mej massage av min älskling ♥

Natta på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu