Ingen slappar dag precis...

Nej, det är sant! ar hållit igån från halv sju imorse. Ingen av barna hade lust att sova längre. Försökte med allt från barnkanalen till frukost framför tvn men icke! Det gick en halv tim sen var det bara att gå upp. På förmiddagen var det ganska lungt. Vi spelade lite tv-spel och hur mycket jag än försökte så vann Rasmus och Lukas. Jag försökte såklart hålla god min men inombords kokade jag... de är ju faktiskt bara fyra och fem år gamla, jag borde ju inte förlora mot dem. Nästa vecka, när de är hos sin pappa, är det jag som sitter bänkad framför tvn och tränar

Efter att vi ätit middag så klättrade barna på väggarna så det var bara att gå ut. Vi tog ett varv på elljusspåret. Barna cyklade och jag gick. det var kul för de kunde sladda och köra i gupp hur mycket de ville. Är ju lite svårt på asfalt. När man gått färdig spåret kommer man ju ut i slutet på Prästängen. Barna tyckte då att vi skulle passa på å hälsa på gammel mormor Barbro, för hon har ju alltid fika och en massa gôtt. Så vi tog en tur dit. Malin och Theo kom oxå dit men då åkte vi igen. Var förmycket med tre vildar i hennes lägenhet.

Sen hann vi faktiskt med en snabb tur till mamma och pappa och så har jag hunnit med att packa ett par lådor och tvättat också, så det har som sagt varit en fullspäckad dag. Nu tror jag äntligen att alla tre sover. Var svårt att få dem i säng idag fastän vi hållit igång hela dagen. Rasmus trodde det berodde på colan han drack imorse haha

Nu ska jag kolla klart på Desperate Housewives sen ska jag sova


Natti Natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu