Fredag

Shit, vad fort den här veckan har gått, precis som alla andra veckor, det är ju redan fredagkväll..

De här senaste dagarna har jag vart riktigt duktig. Jag har målat utemöbler! Jag är inte så bra på det men jag tycker det är himla kul att måla. Jag får färg precis överallt. Den här gången lyckades jag lägga håret i färgburken. Inte så kul med tanke på att jag jobbar hela helgen... Jag fick klippa bort en del. Det ser ut som jag har fått massor av gråa hår. Jaja, jag är ju snart tretti och det ska väl synas =)

Idag har jag jobbat. Var helt dött! Hade lite orevliga kunder med reklamationer men annars hände det inte mycket. När jag kom hem fixade älsklingen mat. Det blev grillat med rotfruktsgratäng och fetaost sallad. Mumma säger jag. Vi åt en fetaost med vitlök och persilja. Hur god som helst. Verkligen att rekommendera.

Nu får det bli sängen. jag tänkte att jag skulle passa på att jobba hela helgen när det ska bli fint väder. Ledig kan jag va när det regnar. Haha, känns som om det aldrig slår fel med vädret

natti natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu