Förkyld

Ja då har jag åkt på den jag också... Trodde jag skulle klara mej. Men men det var väl väntat. Huvudsaken är att Neo är bättre. Jag överlever nog=)

Vad ska man hitta på idag då? verkar ju bli fint väder så det kanske blir en promenad sen. Får se vad vi känner för. Ska ta det mest lungt idag. Är så tomt och tyst när inte Rasmus och Lukas är hemma. Ska ta mej en tur förbi dagiset sen och se om de är ute. Lukas ville att jag skulle göra det så han kunde få en kram. De är för söta mina barn... Än så länge är det ju bara att gå en sväng och kolla om de är ute, ser det ju nästan från fönstret tom, blir värre när vi flyttat. Kan ju inte åka fyra mil för en kram...

Nej nu är det dags för morgonluren för Neo. Börjar bli otålig här brevid mej, han får ju ingen uppmärksamhet nu =)

Ha det gôtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu