Årjäng

Hej alla glada!

Idag har jag och familjen, mamma, pappa, Malin med familjen varit hos Mari i Årjäng och gratulerat henne. Det var trevligt men det var väldigt många människor på väldigt liten yta =) Vi åt pizza och tårta. Det ät gôtt ibland...

Sen har det inte hänt mycket mer. Har kört barna till sin pappa. Alltid lika tråkigt och jobbigt, speciellt idag eftersom Lukas ville med mej hem igen. Men jag vet att han skulle sakna ihjäl sej om han inte träffade sin pappa...

Jag och älsklingen har faktiskt köpt kräftor som vi ska äta sen. Inga fel alls, är ju så gôtt!

Idag hade jag verkligen inget vettigt att skriva. Nu ska jag vika lite tvätt och se på tvn

Ha det gôtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu