Wiihoo

Idag hae en av mina vänner gjort mej så glad! Jag fattar inte, jag måste verkligen ha fel på mitt psyke. Ena stunden är jag hur glad som helst och andra stunden hur deppig som helst. Stackars Dan som inte vet vilket humör jag är på när han kommer hem från jobbet. Känns inte som det finns nåt mellan ting längre. Idag är jag iallafall hur glad som helst och allt känns jätte bra! Kan bero på vädret kanske. Är ju riktig vår ute. Fåglarna kvittrar och det droppar från taken, solen skiner... Man kan inte annat än att må bra när det börjar bli vår =)

Ska ta mej en tur ner på stan innan jag ska hämta vildarna på dagis. Tänkte köpa biljetter till Dansbandsgalan som är på påsk. Hoppas det finns biljetter kvar... Försöker få med syrrorna som vanligt men Malin har ju sina ständiga kläd problem och Mari visste inte om hon skulle få ledigt. Men jag hoppas att de blir med, jag tror inte jag kommer känna så många. Men om jag känner mej själv kommer jag att känna varenda kotte när jag får lite i mej haha Det blir nog bra

Jag behöver verkligen städa här. I alla fall dammsuga och städa kanin buren. Finns det nåt värre? Nej, tror faktiskt inte det. Men jag skaffade ju denna kanin till Rasmus då får jag väl stå mitt kast och städa!

Ha en bra dag i solen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu