Vårdag

Nu är klockan halv nio och jag är super trött. Vet inte ens hur jag ska orka se Desperate housewives som börjar halv nio. Men jag får väl försöka genomlida det haha. Nej då, blir nog inga problem bara det börjar...

Nu måste väl våren äntIigen va här! Hoppas verkligen det. Har varit helt underbart i solväggen idag. Idag har det gått i ett hela dagen. Började imorse med att storstäda förrådet, för säkert tionde gången iår. Slängde en hel sopsäck med gammalt skräp. Nu finns det verkligen inget mer att kasta därinne. Har bara lite möbler som jag ska försöka att bli av med. Synd att mina småsyrror blivit såpass stora att de förstår när jag försöker lura på dem nåt gammalt skräp =)
Just när vi kommit tillbaka in efter några tim i förrådet så kommer Malin och Theo med fika. Inte fel... Barna gick ut igen en sväng och såklart när de tre kusinerna drar i gång så blir det nåt rackartyg. Idag var det att kolla vem som kunde bli blötast genom att hoppa i en vattenpöl. Jag tror Theo vann första pris men Rasmus och Lukas var inte långt efter =) Ska bli intressant att se vad de ska ha för ytterkläder på sej till dagis imôrrn.

Vi hann med att åka en sväng till mormor och morfar oxå. Barna saknade dem så vi tog en snabbtur. Så nu efter badning och kvällsmat sover två av tre. Det är nog inte långt kvar tills Neo sover heller. Han ligger i sin säng och pratar med sin kompis tummen =)

Nej nu blir det sängen för mej med

Ha det gôtt!

Kommentarer
Postat av: Mari

jag brukar oxå prata med min tumme innan jag somnar. Mysigt.

2009-03-24 @ 22:52:31
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu