Tisdag

Vad ska man hitta på idag då? Rasmus och Lukas är lediga på dagis så vi ha hela dagen på oss att hitta på nåt kul. Rasmus ska till BVC vid fyra och få sej vaccination. Spännande tycker han. Kommer nog inte ihåg hur det var när han fick spruta när han var liten.... Lukas ska till Theo och det ser ju han fram emot. Kul när det är någon yngre som han kan köra med haha

Såg på Raw comedy club igår kväll. Det är ju sååå bra (oftast) Igår var det en ny stjärna med, kommer inte ihåg namnet på honom men han var skit kul. Låg och lyssnade på det samtidigt som jag fick massage. Inte fel =) Har blivit helt biten sen jag, Mari, Elin och Jenny var i Karlstad på Måns Möller, Björn Gustavsson, Soran Ismail och Özz. Det var ju så jäkla kul. Skulle vilja åka och titta på parlamentet nu i vår. Vi får se. Har ju tänkt att åka till Stockholm till sommaren och då spelar de nog inte in det. Det är ju en del stand up på Ritz med kända stå uppare så det får väl bli nåt sånt istället. Magnus Betner kommer ju 8 maj och på kvällen är det Dia Psalma så det kanske blir en hel dag då =)

Kul att det är så många som läser min blogg förresten. Trodde jag aldrig =)

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu