Onsdag

Tjenixen!

Nu har jag just haft besök av min svärmor och hennes syster. De hade vart på sjukhuset så de tog en sväng inom och hälsade på Neo. Syster till Eva skulle kolla på våran lägenhet oxå för de ska flytta till Arvika till sommarn och då passar det ju perfekt =) Vet inte hur det är med köer och så. Men det är kanske lättare att få lägenhet om man kommer utifrån. Vet inte jag, jag är nöjd bara jag blir av med den och det blir jag ju i vilket fall =)

Var på banken igår och hörde om lån. Skulle få svar inom en vecka. Eftersom vi inte ska gå genom nån mäklare eller så så måste de kolla upp huset, vad det är värt och så. Så jag hoppas, HOPPAS verkligen. Det är ju inte så mycket pengar det handlar om och vi har ju jobb båda två så det ska nog gå bra.

Idag blir det nog inte mycket mer gjort. Räcker med en sak per dag haha. Jag ska på Tupperware party hos min vän Therese ikväll. Ska bli kul att träffa henne och så kommer det säkert fler som jag inte sett på länge. Man går ju inte dit för att köpa plast grejjer minsann. Det är för att fika och skvallra haha. Det blir nog ingen plast för mej denna gången. Dan blir stôllig på mej om jag kommer hem med fler bôrker =) Han tycker att jag kan köpa mer när jag ska till Mari på dildo party. Han är knäpp min käre sambo. Men det är därför jag är så kär i honom =) Vi är lika knäppa båda två. Puss på dej älskling!

Ha en bra dag mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu