Karlstad

Hej hopp!

Idag har det gått i ett. Imorse kollade jag som vanligt på Vakna med the voice. Kan inte va utan detta på morgonen. Jacob är ju så rolig!  Det bästa är ju rapattack som är på fredagar. Sen var jag så duktig så jag tog mej en promenad. Det var verkligen gôtt å komma ut och att det inte var minus grader. Nu är våren verkligen på väg...

Jag och Rasmus var i Karlstad idag, på ögon. Han måste dit varannan månad för att se om det blir nåt bättre. För er som inte vet så ser han nästan inget på ena ögat så han måste ha lapp för det bra ögat för att träna upp det dåliga. Han måste ha den åtta timmar om dagen. Han är så duktig min stora kille. Det är inte mycket gnäll när han ska ha på den. Han märker väl själv att det blir bättre antar jag. Första gången vi var där så såg han översta raden på en halv meter. Nu kunde han läsa andra raden på 3 meter så lappen har ju gjort sitt... Det de är ute efter är att han ska kunna läsa tredje eller fjärde raden på tre meter, bättre kommer det nog inte bli.

Nu ska det snart bli att se på tvn i sängen. Det är väl CSI kl nio sen börjar ju Ballar av stål ikväll. Det måste jag ju bara se, det har ju vart så mycket rabalder om det programmet!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu