Söndag

Idag har det itte hänt möe. Hade tänkt att åka till Rokk Makk stugan idag men det duggregnade imorse så vi bestämde oss för att strunta i det. Vi åkte till min svägerska Therese med familj i Charlottenberg istället. Rasmus har tjatat efter Erik hela veckan =) När vi närmade oss Ch-berg så sprack det upp och blev jättefint vår väder. Hade ju blivit en perfekt dag i pulk backen. Men men de fick vara ute i lekparken istället och det tyckte de nog va lika kul...

När vi kom hem lagade älsklingen fläskpannkaka. Det är bland det godaste jag vet. Är så gôtt att slippa laga mat ibland.

Nu ska snart Rasmus och Lukas åka till sin pappa =( Alltid lika tråkigt! Jag kommer väl antagligen att ta mej ett bad när de åkt, haha jag gör inget annat men det är ju så gôtt. Längtar så tills jag får mitt bubbelbad...

Ni får ha en trevlig kväll, det ska jag ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu