Söndag

Fy f-n vad jag hatar söndagar. Iaf varannan. Inge kul att lämna barna. Blir lika nere varje sön... Men men får väl försöka njuta denna vecka också och ägna mej åt Neo men han saknar dem lika mycket som jag...

Idag har vi vart på bio. Vi såg Pettsson och Findus. Det är det absolut värsta jag ser på men det kunde jag ju inte säga till barna så det var bara att bita ihop och se nöjd ut =) Hoppas de inte märkte att jag somnade... Barna tyckte det va bra iaf. Neo var hos mormor och morfar och trodde väl att de skulle få ägna sej och mysa med honom nu när de hade honom själv för en gång skull men icke! Han sov hela tiden. När vi hämtade honom igen efter bion så bjöd mamma på våfflor med hjortron sylt. Inte fel

Vilken härlig dag det varit idag förresten. Riktigt vårväder. Det tar riktigt bra på snön nu så förhoppningsvis är det vår nu!

Och Mari det är bara och komma hit och ta vad du vill på vinden! Har så mycket skräp och jag tror du behöver lite =) Du kan ju inte ha hunnit och samla på dej spå mycket än...

Ha det gôtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu